Uvjeti poslovanja
Prodaja artikala koji su vlasništvo tvrtke Virtua IT d.o.o.
Dostupnost informacija
Pružatelj usluga se obvezuje da će kupcu uvijek osigurati sljedeće informacije:
* a) identitet tvrtke (naziv i sjedište tvrtke, matični broj),
* b) kontaktne podatke koji korisniku omogućuju brzu i učinkovitu komunikaciju (e-pošta, telefon),
* c) bitne karakteristike robe odnosno usluga (uključujući postprodajne usluge i jamstva),
* d) dostupnost proizvoda (svaki proizvod ili usluga koja se nudi na web stranici trebao bi biti dostupan u razumnom roku),
* e) uvjete isporuke proizvoda ili izvršenja usluge (način, mjesto i rok isporuke),
* f) sve cijene moraju biti jasno i nedvosmisleno određene i mora biti vidljivo prikazano uključuju li već poreze i troškove prijevoza,
* g) način plaćanja i isporuke,
* h) pojašnjenje postupka prigovora, uključujući sve podatke o kontaktnoj osobi ili službi za korisnike.
Ponuda artikala
Zbog prirode poslovanja putem interneta, ponuda u web trgovini ažurira se i mijenja često i brzo.
Cijene su predstavljene kao online cijene. Online cijena je cijena koja vrijedi za online kupnju u slučaju trenutnog 100% plaćanja uplatom na transakcijski račun, odnosno plaćanje pouzećem, platnom karticom ili PayPal-om.
Opis tehničkih postupaka za sklapanje ugovora
1. Dodavanje proizvoda u košaricu
Kada pronađete željeni proizvod i želite izvršiti kupnju po ispisanoj cijeni, kliknite gumb U košaricu.
2. Pregled i uređivanje košarice
Ako želite dodati još nešto, možete pritisnuti gumb Trgovina u izborniku.
Kada odaberete sve proizvode gumbom U košaricu, u košarici imate mogućnost promjene količina koje mijenjate poljem za odabir količine (+/-), nakon promjene izbora kliknite na gumb Ažuriraj košaricu i vrijednosti će se osvježiti, a klikom na × (na desnoj strani proizvoda u košarici) možete ukloniti odabrani proizvod.
Ako imate poseban kod za popust, unesite ga u polje Kod kupona i pritisnite gumb Primijeni kupon. Uz ispravan kod, vrijednosti će se automatski preračunati.
Klikom na gumb Nastavi na blagajnu prelazite na stranicu Plaćanje.
3. Kupnja – podaci platitelja
Ovdje se možete prijaviti ako već imate korisnički račun, registrirati se ili predati narudžbu kao Gost.
Prijavite se svojom adresom e-pošte i lozinkom te pritisnite gumb.
Ako još niste registrirani, registrirajte se putem obrasca. Morate se složiti s općim uvjetima poslovanja. Nakon ispunjavanja obrasca pritisnite gumb Stvori račun? i unesite željenu lozinku.
Ako želite dostavu na drugu adresu, kliknite na Dostavi na drugu adresu? i unesite podatke primatelja. Ako želite dodati komentar uz narudžbu, unesite ga u polje Napomene o narudžbi. Zatim na desnoj strani odaberite način plaćanja.
Ovdje se također morate složiti s našim uvjetima poslovanja te da narudžbom prihvaćate obvezu plaćanja.
Provjerite, i ako je sve točno, kliknite gumb Kupi sada koji se nalazi ispod. Ako želite nešto ispraviti, kliknite na polje gdje želite ispraviti podatke i tek onda kliknite gumb Kupi sada. Ako uočite grešku nakon što ste već predali narudžbu, pošaljite nam poruku s točnim informacijama na [email protected] ili odgovorite na poruku o potvrdi narudžbe koju ste primili e-poštom.
Nakon završene kupnje prikazat će vam se stranica zahvale i sažetak kupnje.
Načini plaćanja
Pružatelj usluga omogućuje sljedeće načine plaćanja:
* uplatom na račun upravitelja Virtua IT d.o.o. (prema ponudi / predračunu)
* PayPal računom
* kreditnom karticom
* plaćanjem pouzećem
Cijene
Sve su cijene konačne, osim ako je izričito navedeno drugačije. Tvrtka Virtua IT d.o.o. je obveznik PDV-a.
Cijene vrijede u trenutku predaje narudžbe i nemaju unaprijed određenu valjanost.
Cijene vrijede u slučaju plaćanja gore navedenim načinima plaćanja, pod gore navedenim uvjetima.
Unatoč iznimnim naporima da osiguramo najnovije i točne podatke, može se dogoditi da je podatak o cijeni netočan. U tom slučaju, ili u slučaju da se cijena artikla promijeni tijekom obrade narudžbe, pružatelj usluga će kupcu omogućiti odustajanje od kupnje, a ujedno će pružatelj usluga kupcu ponuditi rješenje koje će biti na obostrano zadovoljstvo.
Kupoprodajni ugovor između pružatelja usluga i kupca sklopljen je u trenutku kada pružatelj usluga potvrdi narudžbu (kupac primi e-mail poruku o statusu Narudžba potvrđena). Od tog trenutka sve cijene i ostali uvjeti su fiksni i vrijede kako za pružatelja usluga, tako i za kupca.
Postupak kupnje
1. Narudžba u obradi Nakon predaje narudžbe, kupac prima obavijest e-poštom da je narudžba primljena u red čekanja. U ovom koraku kupac ima mogućnost otkazati narudžbu u roku od jednog sata. Kupcu su na web stranici pružatelja usluga uvijek dostupni iscrpni podaci o statusu i sadržaju narudžbe.
2. Plaćanje primljeno U slučaju da kupac kao način plaćanja odabere “bankovnu doznaku”, narudžba se bilježi kao Zadržana, do primitka uplate. Kada pružatelj usluga primi uplatu, status narudžbe se mijenja i ide u daljnju obradu. Kupac je o primljenoj uplati obaviješten e-poštom.
3. Roba otpremljena Pružatelj usluga u dogovorenom roku priprema robu, otprema je i o tome obavještava kupca e-poštom.
4. Povrat artikala Povrat artikala moguć je u roku od 14 dana od preuzimanja artikla.
Ugovor između kupca i prodavatelja – NARUČIVANJE – SKLAPANJE UGOVORA NA DALJINU
Ugovori se sklapaju na slovenskom jeziku. Ugovor odnosno narudžba šalje se kupcu na adresu e-pošte koju je kupac unio. Čuvamo ih u elektroničkom obliku u sjedištu tvrtke. Kupci mogu zatražiti kopiju putem naše kontakt adrese: [email protected].
Primljene narudžbe smatramo neopozivima. Kupac može bez dodatnih obveza otkazati narudžbu u razdoblju od izdavanja narudžbe do primitka elektroničke obavijesti da je narudžba u izradi.
Materijalni nedostatak
Prodavatelj mora potrošaču isporučiti robu sukladno ugovoru i odgovara za materijalne nedostatke svog ispunjenja.
Nedostatak je materijalan:
1. ako stvar nema svojstva potrebna za njezinu redovitu uporabu ili za promet
2. ako stvar nema svojstva potrebna za posebnu uporabu za koju je kupac kupuje, a koja je bila poznata prodavatelju ili mu je morala biti poznata
3. ako stvar nema svojstva i odlike koje su izričito ili prešutno dogovorene odnosno propisane
4. ako je prodavatelj isporučio stvar koja ne odgovara uzorku ili modelu, osim ako je uzorak ili model pokazan samo radi obavijesti
Prikladnost robe za redovitu uporabu ocjenjuje se prema uobičajenoj robi iste vrste i uzimajući u obzir izjave prodavatelja o karakteristikama robe koje je dao prodavatelj ili proizvođač, osobito oglašavanjem, predstavljanjem proizvoda ili navodima na samoj robi.
Potrošač može ostvariti svoja prava po osnovi materijalnog nedostatka ako o nedostatku obavijesti prodavatelja u roku od dva mjeseca od dana kada je materijalni nedostatak otkriven.
Potrošač mora u obavijesti o nedostatku detaljnije opisati nedostatak i omogućiti prodavatelju da pregleda stvar.
Obavijest o nedostatku potrošač može osobno priopćiti prodavatelju, o čemu mu prodavatelj mora izdati potvrdu.
Prodavatelj ne odgovara za materijalne nedostatke na robi koji se pokažu nakon što prođu dvije godine od isporuke stvari.
Smatra se da je nedostatak na stvari postojao već u vrijeme isporuke ako se pojavi u roku od šest mjeseci od isporuke.
Potrošač koji je ispravno obavijestio prodavatelja o nedostatku ima pravo od prodavatelja zahtijevati da:
ukloni nedostatak na robi ili vrati dio plaćenog iznosa razmjerno nedostatku ili zamijeni robu s nedostatkom besprijekornom robom ili vrati plaćeni iznos.
U svakom slučaju, potrošač također ima pravo od prodavatelja zahtijevati naknadu štete, a osobito povrat troškova materijala, zamjenskih dijelova, rada, prijenosa i prijevoza proizvoda koji nastanu zbog ispunjenja obveza iz prethodnog stavka ovog članka.
Prava potrošača iz prvog stavka prestaju istekom 2 godine od dana kada je obavijestio prodavatelja o materijalnom nedostatku.
Popusti
Kupac pri kupnji može iskoristiti različite kodove za popust koje dobiva prijavom na novosti ili putem neke od naših reklamnih kampanja. Kodovi za popust se međusobno isključuju i moguće je koristiti samo jedan kod za popust po jednoj narudžbi.
Dostava i povrat
Pružatelj usluga će se potruditi da robu odnosno uslugu isporuči u dogovorenom roku, osim ako dođe do nepredviđenih događaja na koje ne može utjecati (prirodne katastrofe, neočekivano kašnjenje isporuke od strane dobavljača…).
Tijekom promotivnih akcija, zbog većeg obujma narudžbi, pridržavamo pravo na kašnjenje isporuke od 3-4 radna dana.
Artikl će biti dostavljen putem dostavne službe. Trošak dostave snosi kupac.
Troškove povrata artikala u slučaju prava koje potrošač ima prema zakonu o zaštiti potrošača za sklapanje ugovora na daljinu snosi prodavatelj, koji organizira preuzimanje proizvoda na adresi kupca.
Za dostavu paketa brine kurirska služba (GLS). Trošak dostave je jedinstven za cijelu Sloveniju bez obzira na težinu paketa. Trošak dostave po pojedinačnoj narudžbi iznosi 0€.
Trošak dostave se narudžbi automatski dodaje prije završetka narudžbe.
Kupac koji naruči proizvode u web trgovini Ajax Alarm (www.ajaxalarm.si) može, u slučaju da nije zadovoljan naručenim proizvodima ili želi iz bilo kojeg razloga odustati od ugovora (kupnje), u roku od 14 dana od primitka proizvoda obavijestiti tvrtku (pismeno na (adresa) ili na e-mail: [email protected]) da odustaje od ugovora, bez navođenja razloga za svoju odluku. Proizvod se mora vratiti tvrtki u roku od 14 dana od obavijesti. Čak i ako vrati robu u roku od 14 dana od primitka, to se smatra obaviješću o odustajanju od ugovora. Kupcu ćemo u roku od 14 dana od primitka obavijesti vratiti sva izvršena plaćanja bez da kupac to zahtijeva. Potrošač odgovara za smanjenje vrijednosti robe ako je smanjenje vrijednosti posljedica rukovanja koje nije nužno za utvrđivanje prirode, svojstava i funkcioniranja robe.
Kupac mora obavijestiti tvrtku o odustajanju od ugovora nedvosmislenom izjavom iz koje jasno proizlazi da odustaje od ugovora. Izjava o odustajanju mora biti poslana u roku određenom za odustajanje od ugovora. Smatra se da je poruka pravovremena ako je pošiljka predana u roku.
Obrazac za odustajanje od ugovora možete pronaći ovdje.
Zaštita osobnih podataka
ajaxalarm.si na neodređeno vrijeme pohranjuje sljedeće podatke registriranih članova:
ime i prezime,
adresa e-pošte,
kontaktni telefon,
adresa za dostavu i eventualne ostale adrese za dostavu,
država,
porezni broj i naziv tvrtke u slučaju narudžbe pravne osobe,
vrijeme i datum registracije,
eventualne dodatne napomene stranke,
te arhiv kupnji i komunikacije sa strankom.
Pružatelj usluga se obvezuje na trajnu zaštitu svih osobnih podataka korisnika.
Pružatelj usluga će osobne podatke koristiti isključivo za potrebe ispunjenja narudžbe (slanje informativnog materijala, ponuda, računa) i ostalu potrebnu komunikaciju.
Podaci korisnika ni u kojem slučaju neće biti predani neovlaštenim osobama.
Upravitelj će dostavnoj službi povjeriti samo potrebne podatke za dostavu proizvoda kupljenih u web trgovini.
Za zaštitu osobnih podataka odgovoran je i sam korisnik, tako što će osigurati sigurnost svog korisničkog imena i lozinke.
U slučaju da želite izbrisati svoje osobne podatke iz naše baze podataka, obavijestite nas.
Komunikacija
Pružatelj usluga će s korisnikom stupiti u kontakt putem sredstava daljinske komunikacije samo ako korisnik da suglasnost.
Reklamne e-mail poruke sadržavat će sljedeće komponente:
* bit će jasno i nedvosmisleno označene kao reklamne poruke,
* pošiljatelj će biti jasno vidljiv,
* različite akcije, promocije i druge marketinške tehnike bit će označene kao takve. Također će biti jasno definirani uvjeti sudjelovanja u njima,
* bit će jasno predstavljen način odjave od primanja reklamnih poruka,
* želju korisnika da ne želi primati reklamne poruke, pružatelj usluga će izričito poštovati.
Izuzeće od odgovornosti
Pružatelj usluga se trudi po svojim najboljim moćima osigurati ažurnost i točnost podataka objavljenih na njegovim stranicama. Unatoč tome, svojstva artikala, rok isporuke ili cijena mogu se promijeniti tako brzo da pružatelj usluga ne uspije ispraviti podatke na web stranicama. U takvom slučaju, pružatelj usluga će obavijestiti kupca o promjenama i omogućiti mu odustajanje od narudžbe ili zamjenu naručenog artikla.
Pružatelj usluga ne odgovara za sadržaj mišljenja o artiklima koje pišu posjetitelji. Pružatelj usluga pregledava mišljenja prije objave i odbacuje ona koja sadrže očite neistine, zavaravajuća su ili uvredljiva. Pružatelj usluga ne odgovara za informacije u mišljenjima i oslobađa se bilo kakve odgovornosti koja proizlazi iz informacija u mišljenjima.
Prigovori i sporovi
Pružatelj usluga poštuje važeće zakonodavstvo o zaštiti potrošača. Pružatelj usluga se svim silama trudi ispuniti svoju dužnost uspostavljanja učinkovitog sustava rješavanja prigovora i odrediti osobu s kojom se, u slučaju problema, kupac može povezati telefonski ili e-poštom.
Pružatelj usluga će u roku od pet radnih dana potvrditi da je primio prigovor, obavijestiti kupca koliko dugo će ga rješavati i stalno ga obavještavati o tijeku postupka.
Pružatelj usluga je svjestan da je bitna značajka potrošačkog spora, barem što se tiče sudskog rješavanja, njegova nesrazmjernost između ekonomske vrijednosti zahtjeva i troškova koji nastaju pri rješavanju samog spora. To je ujedno i glavna prepreka da potrošač ne pokrene spor pred sudom. Stoga se pružatelj usluga trudi po svojim najboljim moćima da se eventualni sporovi riješe sporazumno.
S obzirom na to da tvrtka Virtua IT d.o.o. ima uspostavljen učinkovit sustav rješavanja prigovora, sukladno odredbama Zakona o izvansudskom rješavanju potrošačkih sporova ne priznaje nijednog izvršitelja izvansudskog rješavanja potrošačkih sporova kao nadležnog za rješavanje potrošačkog spora.
Tvrtka Virtua IT d.o.o. kao pružatelj roba i usluga koja se bavi online trgovinom na području Republike Slovenije, na svojoj web stranici objavljuje elektroničku poveznicu na platformu za online rješavanje potrošačkih sporova (ORS). Platforma je dostupna potrošačima na elektroničkoj poveznici http://ec.europa.eu/odr.
Datum zadnje izmjene uvjeta poslovanja: 07.07.2025